0
0,00
Mini Cart
  • Empty cart

    No products in the cart.

Contact
Tel. (0345) 63 31 46
info@printproleerdam.nl
Adres
Dr. Reilinghplein 8
4141 DB Leerdam
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 9:00 - 17:30 uur
Dinsdag tot 19:30 | Zaterdag gesloten

Windows 10-gebruikers melden problemen met printen na veiligheidsupdate

Windows 10-gebruikers melden problemen met printen na veiligheidsupdate

Windows 10-gebruikers melden problemen met printen na veiligheidsupdate

Een nieuwe update voor Windows 10 zorgt ervoor dat meerdere gebruikers niet meer kunnen printen vanaf hun besturingssysteem. Het probleem zit in recente beveiligingsupdates voor versies 1903, 1909 en 2004 van het OS.

Windows 10-gebruikers melden dat ze niet meer kunnen printen na de installatie van twee beveiligingsupdates. Microsoft is op de hoogte van het probleem en zoekt naar een oplossing. Wat kun je zelf doen als je er last van hebt?

De bug doet zich voor ongeacht het printer-merk. Onder andere printers van HP, Canon, Panasonic, Brother en Ricoh werken na de updates niet meer. De boosdoeners zijn updates KB4560960 en KB4557957, die op 9 juni beschikbaar werden gesteld.

Heb je de updates nog niet geïnstalleerd, dan kun je daarmee beter even wachten. Staan ze wel al op je systeem en merk je inderdaad dat je niet meer kunt printen, dan kun je de updates verwijderen. Dit doe je bij de instellingen van Windows 10.

Windows-updates verwijderen

Ga naar Instellingen (Windows-toets + I) en Bijwerken en beveiliging. Klik op Geschiedenis van updates weergeven en daarna op Installatie van updates ongedaan maken. Vind de update in de lijst en dubbelklik er om op de verwijderprocedure te starten.

 

Jouw opmerking voor ons